Olika analysföretag

L

Love_Maya

Hejhej

Hade en tråd innan på vart man kan göra en höanalys. Jag har för mig att det var billigare på vissa företag (analycen var dyrast). Varför är det de? Gör de andra företagen fel eller? :angel: Vill i alla fall ha länkar till andra "höanalysföretag", inte till analycen.

Kram

Sv: Olika analysföretag

Jag har för mig att det var billigare på vissa företag (analycen var dyrast). Varför är det de? Gör de andra företagen fel eller?

Vi använder analycen, jag tror inte att det skiljer i kvalitet på analysen. Det jag uppskattar med analycen är att svaret kommer så snabbt, oftast redan dagen efter att vi skickat in provet. Hur snabba är andra företag?

Oj, va snabbt! Ja, det skulle jag nog vilja veta, vill inte att det ska ta mer än 1 vecka.. Någon som vet några andra analysföretag och hur snabbt man får tillbaka svaret?

Kram

Har bara kört Analycen och Hjortens. Det sistnämnda är billigare men tar god tid på sig att lämna svar.

Okej, har skickat efter emballage från analycen nu. Hur långt tid brukar det ta innan emballaget kommer?

Kram

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
499
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat