Okidoki är död

Sv: Okidoki är död

Usch vad hemskt! Den hästen var verkligen speciell, stegen var ju hur grymma som helst! R.I.P <3

Åh nej:( Tyckte det var tråkigt nog när han såldes, han och Zoer var verkligen ett sådant ekipage som alltid var fräckt att se, men nu får man aldrig se hästen igen:(

Ja, det var de verkligen! Jag är tårögd här.... Han o Zoer var ju något otroligt samspelta! FAN!

Allt blev fel när han sålde hästen. Såg den på tävling med den nye ryttaren och det var inte alls samma Oki Doki som när Zoer red den. De var verkligen ett samspelt ekipage och den nye ryttaren hade inte alls samma kemi med hästen. Verkligen en tragisk förlust!

De nya ägarna måste vara förkrossade inte bara för hästens skull utan de betalde ju nog ganska mycket för hästen.

Så hemskt.. Den coolaste häst jag sett på en hoppbana..
Jag hörde att de skulle operera senan, under operationen/uppvaket fick han kolik..
Men det har jag bara hört från en mun till en annan..

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Senast: mars
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 964
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När landslaget för U25 presenterades inför 2022 var Lina Dolk ensam ryttare i spetstruppen, och med sin trogne tävlingspartner Languedoc...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 377
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar