F
Fladde
Jag kom idag hem från min semester som varade i 14dagar.
Hästen har fått vila men har tömkörds lite också.
När jag kom ut till stallet idag så sa stallägaren att hon var lite ojämn bak och jag såg det också när hästen kom springande till mig i hagen.
Men jag tror att det kan vara progrund av vilan som hon blivit lite mer svag/stel och att det blir bättre vid arbete.
Hästen har sen September 2004 varit skadad i rygg, hb bak kota, länd och hb knä.
Blev friskförklarad i mitten av Maj.
Innan jag åkte hade jag börjat travat och hon kändes ren och fin i gången då.
Innan hon fick börja arbeta lite mer var hon också såhär lite stel och ojämn men det blev bättre när jag öka mengden arbete.
Jag tror att jag kommer prova börja rida henne och blir hon inte bättre eller om hon blir sämre får jag ta kontakt med Djursjukhuset.
Låter det bra eller är det rent upp åt väggarna?
Jag har 2 tider till Djursjukhuset inbokat i början av Augusti för återkoll.
Hästen har fått vila men har tömkörds lite också.
När jag kom ut till stallet idag så sa stallägaren att hon var lite ojämn bak och jag såg det också när hästen kom springande till mig i hagen.
Men jag tror att det kan vara progrund av vilan som hon blivit lite mer svag/stel och att det blir bättre vid arbete.
Hästen har sen September 2004 varit skadad i rygg, hb bak kota, länd och hb knä.
Blev friskförklarad i mitten av Maj.
Innan jag åkte hade jag börjat travat och hon kändes ren och fin i gången då.
Innan hon fick börja arbeta lite mer var hon också såhär lite stel och ojämn men det blev bättre när jag öka mengden arbete.
Jag tror att jag kommer prova börja rida henne och blir hon inte bättre eller om hon blir sämre får jag ta kontakt med Djursjukhuset.
Låter det bra eller är det rent upp åt väggarna?
Jag har 2 tider till Djursjukhuset inbokat i början av Augusti för återkoll.
Senast ändrad av en moderator: