oj vad händer?

Sv: oj vad händer?

Menar du att buke är väldigt skumt idag?

ja det också hehe, nejmen det råkade bli en massa trådar av min skotråd :p

Gaah!
Vill ha tillbaka gamla buke.
Blir de svartvitt för er där uppe under "rubrikfältet" när ni svarar på någon? Smileysarna är färg. Men annars är de grått

inget funkar som det ska, sen loggas jag ut hela tiden

nån måste ta gunnar i kragen. han får sluta mixtra nu! :mad:

Eller hur! Blir säkert bra när allt är klart, men nu är det ju bara TOTALT FÖRVIRRANDE å alla blir ju bara sura på att det är såhär!

varje gång jag klickar på ngt så står det att jag ska klicka om 23 sekunder osv.. och ibland kan jag inte svara på inlägg

Mitt är ok, än så länge! *peppar peppar*

Jag har också problem med det. Inget stort, men många riktigt irriterande! :mad:

Man kan inte klicka på "bukefalos" så det kommer ner en lista på vilket forum man vill till :(:(

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama