Oj, en till!

Glimfeather

Trådstartare
Då har man helt plötsligt blivit med hund nummer två! Har hållit mig uppdaterad på omplaceringsfronten i min rasklubb men även kollat på andra raser, skulle ju inte ha nån nu ... Men så var jag och kollade på en 1,5-åring i lördags, och på fredag flyttar han in i min och Sirius lilla stuga :o På prov till en början.

Och naturligtvis blev det en beardis till ... :D Gandalf heter han, två trollkarlar i samma stuga, hur ska det gå?

Just nu har han pudelfrisyr, men han är nog fin egentligen. En stor kille! Bara pälsen får växa ut blir ha nog riktigt snygg.

Håll tummarna för oss!

Sv: Oj, en till!

VA roligt, grattis :banana:

Hur går det för dig frästen :D

Sv: Oj, en till!

Roligt att höra, jobba inte ihjäl dig bara.
Du får visa bilder nån dag, när du har tid :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 954
Senast: Linda_A
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 992
Senast: Takire
·
Utrustning Jag köpte en ny häst i slutet av augusti. Det är en väldigt grön 6-åring som saknade allt vad muskler heter. Han är glad och positiv på...
2
Svar
27
· Visningar
4 376
Senast: Sofie_B
·
Övr. Hund Vi har en hundgård med högt staket och sedan en gång på två meter till hästhagen så man kan gå emellan hagarna! En dag kom det en ung...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II