Öglor för bakselen

Sv: Öglor för bakselen

Visst är det riktig styrketräning som gäller!
Jag brukade köra en jätteardenner förr och han kunde ställa sig och bara stå i nedför/uppför utan problem. Med lass!
Han såg inte ut att bry sig det minsta om vikten utan började gärna rafsa efter gräs i dikeskanten.

Så för dessa kraftfulla hästar (stora kallblod överhuvudtaget) är sånt här ingen större match när de är vana.

Sv: Öglor för bakselen

Åhhh, nu snackar vi körning :d
Vad jag längtar till jag kommer igång, jag vet att jag bara tjatar och det inte blir något, men just nu är det en hovböld som gjort att det blev en paus. En svängel är under tillverkning, så vi åtminstone kan
börja slada ridbanan (jo, vi säger slada, inte sladda, där jag kommer ifrån).
Lotta

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Som därmed även har läst ideationell analys och interpersonell analys? Läser den kursen nu och jag fattar ingenting O_o:confused...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Mirre
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Mli
·
Anläggning Mina och stallägarens hästar går på lösdrift med en höstation där de äter hö en och en. Förra året fixade vi en stor låda att ha halm i...
Svar
12
· Visningar
1 472
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka