lillamy73

Trådstartare
Lämnade ut min häst på foder i december då min tid inte räckte till för henne.
Hittade en toppen fodervärd. Har följt dem med jämna mellan rum. De trivdes med henne och hon med dem.

Men nu finns inte min älskade häst mer:cry:
Hon bröt benet efter en spark från en annan häst. Det känns så overkligt.
Fodervärden var helt ifrån sig. Men olyckor sker. :cry:
Men jag känner mig tom.
Hon blev bara 9 år och 4 dagar gammal.
 
Usch vad tråkigt :cry:
Var tydlig med att du inte lägger skulden på fodervärden... Jag var med om en liknande grej för länge sen, eller det var min häst som sparkade en annans häst så den bröt benet. Hästens ägare pratade aldrig med mig igen och jag hade skuldkänslor och mådde dåligt över detta i flera år efteråt.
Förstår att det känns tomt utan din älskade häst :heart
 
Usch vad tråkigt :cry:
Var tydlig med att du inte lägger skulden på fodervärden... Jag var med om en liknande grej för länge sen, eller det var min häst som sparkade en annans häst så den bröt benet. Hästens ägare pratade aldrig med mig igen och jag hade skuldkänslor och mådde dåligt över detta i flera år efteråt.
Förstår att det känns tomt utan din älskade häst :heart
Har pratat med fodervärden ett par gånger och tröstar henne med att vi inte kan rå för att olyckor sker. Lägger absolut ingen skuld på dem.
 
Har pratat med fodervärden ett par gånger och tröstar henne med att vi inte kan rå för att olyckor sker. Lägger absolut ingen skuld på dem.

Så hemskt det som hänt :(

Jag hade en häst för väldigt många år sen nu som bröt bakbenet i stallgången vid insläpp (halkade). Fruktansvärt jobbigt .

Kram på dig (och FV) i er sorg :(
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 879
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 365
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Åh, detta är svårt. Fler som har fått bebis och hade hund sedan innan? Det har gått bra, sonen är nu 9 månader. Men.. det är en...
2
Svar
38
· Visningar
3 677
Senast: Milosari
·
Ridning Jag har en häst på foder sen 1,5 år tillbaka. Han är en valack på 9 år, en pre. Enligt ägaren ska han vara utbildad LA dressyr, vilket...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 651
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Roliga saker som barn säger
  • Sortera plast?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp