Övervuxen Connemara

Sv: Övervuxen Connemara

Fast jag minns en häst när jag gick på ridskola när jag var liten, som var e. Värnbergs Orion. Han var jätteduktig och trevlig och ponny. Det å sin sida kanske beror på vilket sto man har också.
Ja, det beror nog på hur mycket av pappas temperament de får. Min var verkligen sin fars son= mycket het och ganska busig. Hans mamma hade ett underbart temperament på alla sätt och vis.

Nä, nu trasar vi sönder ts tråd här, sorry ts!

Ts: Jag skulle nog hålla mig på svensk mark i mitt letande ett tag. Ha lite is i magen, så dyker det snart upp något trevligt :)
 

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 732
Senast: Görel
·
Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 547
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! :) Eftersom jag är nybörjare på allt inom avel så skulle jag vilja ha lite tips och tankar om att välja/hitta rätt hingst till...
Svar
19
· Visningar
1 610
Senast: Molekyl
·
Avel Jag ber om ursäkt i förväg för ett långt inlägg, och hoppas att nån orkar läsa det ändå. Det finns många diskussioner om vad som ska...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 101
Senast: Derring-Do
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp