Sv: Örter

Jag och flera andra i förra stallet gav örter till hästarna. Flera olika sorter vid olika tillfällen och problem. och vi fick inga negativa följder av det. Så jag är för örter! :d
 
Sv: Örter

jag har skrivit lite konstigt i mitt första inlägg... jag har aldrig gett min häst lugnande, skulle inte ens överväga att göra det på grund av att inte ridning fungerade... tycker att det verkar helt knasigt. men det var bara något min tränare sa, hon tyckte att vi skulle testa det om inte hästen lugnade ner sig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 733
Senast: Nepenthe
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 306
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 076
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 606
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp