Örontvätt förslag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
Alla har vi säkert varit med om att barn pillat in något i örat. Idag tog 1 ½ åringen priset när han stoppade in en bit blodpudding i örat och mosade in den i hörselgången. Det går inte att få grepp om moset och dessvärre verkar det som om det glider längre in när jag försöker. Fick tipset om att hälla olja i örat. Har ni några förslag???
 
Sv: Örontvätt förslag

Ja, åk in till doktorn...
Barn är ju :D , min lillebror stoppa in ärtor i båda öronen förut, fick plocka ut dem med en pincett :p :D
 
Sv: Örontvätt förslag

Bada och se till att han har huvudet undervatten länge? Alltså öronen, inte hela huvudet ;)

Att pilla är nog ingen höjdare.
 
Sv: Örontvätt förslag

Madick skrev:
Bada och se till att han har huvudet undervatten länge? Alltså öronen, inte hela huvudet ;)

Att pilla är nog ingen höjdare.
Sitter i badet med storebror nu och har örat dränkt i jordnötsolja.
Får se om det är rent vid badslutet.
Ungar:crazy: :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 168
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 837
Hästhantering Har en unghäst, blir 4 iår. Inridning påbörjad. Tränar mycket från marken med tömkörning, longering och promenader när det går. Vågar...
Svar
15
· Visningar
4 392
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Hej :) Jag har en Tollare på 10 månader. Vi började med ensamträningen när han var ca 11-12 veckor med sekunder, minuter, som sedan...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: LH90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp