pernilla_s
Trådstartare
Min 9 månaders blandras har nu blivit diagnosticerad med OCD i bogleden. Så nu ska jag bestämma om det ska bli operation eller eventuell avlivning. Och jag Min 9 månaders blandras har nu blivit diagnosticerad med OCD i bogleden. Så nu ska jag bestämma om det ska bli operation eller eventuell avlivning. Och jag äär kluven. Veterinären trodde det var mer än 50 procent chans att Nemo skulle bli så bra att han klarar lydnadsträning och normala promenader.
Jag har en aktiv bc-korsning, jag vet inte det är tillräckligt. Han har massa spring i benen och var tänkt till lydnad och agility och spårträning. Det förstnämnda kan fungera kanske efter operation. Leden kommer alltid vara skadad dock.
Lång reabilitering med vild och busig lillskit som ska hållas stilla vilket är mkt viktigt för om prognosen ska se bra ut. En månad i bara koppelpromenader och troligt koppel inne för att hålla honom lugn.
Tankar och funderingar, jag behöver råd och bollning.
Jag har en aktiv bc-korsning, jag vet inte det är tillräckligt. Han har massa spring i benen och var tänkt till lydnad och agility och spårträning. Det förstnämnda kan fungera kanske efter operation. Leden kommer alltid vara skadad dock.
Lång reabilitering med vild och busig lillskit som ska hållas stilla vilket är mkt viktigt för om prognosen ska se bra ut. En månad i bara koppelpromenader och troligt koppel inne för att hålla honom lugn.
Tankar och funderingar, jag behöver råd och bollning.