Nytt hopprekord 90cm!!

Sandrahorse99

Trådstartare
Hejsan!!
Nu är det så att jag har haft en d-ponny som heter Sarina på en hoppspecial 3 gånger jag har ridit henne förut och hoppat henne innan dom här gångerna!
Hon är en pigg ponny kan man säga, Denna tisdag skulle vi bara värma upp på ett hinder sen skulle vi hoppa bana på 80cm.. Jag tänkte att med henne blir det säkert några tvärstopp vilket det blev men mitt eget fel på banan men när vi skulle hoppaframm fick vi tillslut hindret på 90cm!! hon stannade första gången av att jag höll in henne för mycket men andra gången gick den galant!! Sen hoppade vi den med banan det var den svåraste sträcka bommar och sen ett hinder på 90cm den hoppade vi som bäst!! Glad över det att jag faktist aldrig förut hoppat 90cm!! Dessutom har jag lite höjdskräck i mig ibland på vissa hästar.. Men denna lektion kändes som att jag kan vara nöjd!! :):D:D:p
 
Sv: Nytt hopprekord 90cm!!

Gud vad roligt! Alltid super när man lyckas med något nytt, och övervinner man en rädsla samtidigt så är det ju nästan som att vinna på lotto! GRATTIS! :banana::banana:
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 394
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 950
Senast: zarmino
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 762
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hejsan! Jag har en D-ponny valack på 7 år som jag själv har ridit in och utbildat vilket gått super. (Jag är 14 år och har unghästvana)...
Svar
15
· Visningar
3 888
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp