JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt dopingfall på distanshäst
Moderator
Hästnyheter
Internationella Ridsportförbundet, FEI, har tagit beslut i flera ärenden. Bland annat har sydafrikanska hoppryttaren Jeanne Engela...
Hästnyheter
Den 1 juni inför FEI ett system där hjärnskakningar på internationella tävlingar ska rapporteras.
− Vi måste öka insikten om att...
Hästnyheter
Den danske internationelle toppdomaren Leif Törnblad stängs av från att döma med omedelbar verkan. Det har Internationella...
2
Hästnyheter
Tre distansryttare stängs av i två år efter att deras hästar har lämnat positiva dopningsprover. Hästarnas gemensamme tränare stängs av...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Eller hur!
Man märker liksom inte hur tiden går. Känns som forever, men även som igår :p Jag kommer ihåg första gången jag såg honom i...
villhöver
6 minuter sedan
Svar: 1 044
Visningar: 81 728
Grenar
Hur gammalt hö är okej
Foder & Strö Det är inte alls säkert att det tappat energi! Hö som lagras tappar vitaminer men i övrigt verkar näringsvärdena vara stabila.
Så länge...
Elo
12 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 15
Vård
Födda-24
Avel Men gud vad jag känner med dig! Håller alla tummar att fortsatt läkning går bra!✊🏻✊🏻❤️❤️
Läste härom dagen om en som förlorade sin åring...
Hedwig
46 minuter sedan
Svar: 71
Visningar: 4 766
Avel