Nytillskottet i familjen

Gnist

Trådstartare
Katten_1_mindre.jpg

Katten_2_mindre.jpg

Katten_3_mindre.jpg

Är han inte fin den lille killen? :love:

Sv: Nytillskottet i familjen

Men gudars vad söt, och vilken härlig teckning! :love:

Jag måste sluta titta på kattungebilder, jag blir bara sjuk av längtan efter att få snusa på små runda ulliga magar... :love:

Jo, han är lite lustigt tecknad, men det är ju hur charmigt som helst :love:

Visst är det? Har ju också en svartvit med lite skoj teckning, det ökar ju charmfaktorn rejält :p

Efter morgonens tragik (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=799512) så har det tillkommit 2 till små kissar i familjen.

Lilltjejen som hade missen som sin grät floder och var helt förtvivlad och då blev det så att vi hämtade dessa två fröknar, så nu finns här tre småmissar i familjen och tre lyckliga barn och en rätt glad gnist också :love:

Katt_1_1_m.jpg

Katt_1_2_m.jpg

Katt_2_2_m.jpg

Katt_2_1_m.jpg

Fina små missar, med läckra färger och de är ytterst sociala och som bonus är de uppväxta med hundar. Har haft katter från samma person innan och det har alltid varit kanontrevliga och friska katter.

Katter_mys_m.jpg

Nu har de ockuperat en av hundarnas burar, som alltid står öppna och sover i godan ro. Flytten har gått jättebra och de har varit hur coola som helst :D

Jag är ju lite nyfiken på vad deras färger kallas. Båda är ju välfärgade och färgerna är väldigt udda häromkring. Mamman är röd och det är även pappan som jag förstod det. Utöver dessa två läckerbitar, så fanns där 2 viltfärgade med ljusare spräckel i också.

Ingen som vet vad de kallas för dessa färgerna :confused:

Jag antar att den undre är sköldpaddsfärgad, men vilken av varianterna är jag inte säker på och den andra hittar jag inget som liknar..

Senast ändrad:

Nu har de vaknat och är fulla i bus..

Passade på att fota charmtrollen lite :angel:

Bus_1_m.jpg

Bus_3_m.jpg

Bus_2_m.jpg

Bus_6_m.jpg

Bus_5_m.jpg

Bus_4_m.jpg

Och en bild där de alla tre fanns på samma ställe och dessutom var relativt stilla :D

De_3_m.jpg

Väldigt söta, väldigt tillgivna och väldigt busiga små damer :D

Ingen som har några färgideér på fröknarna bus?

Även den mörkare av dem?
Att den andra var det hade jag ju ett visst hum om, men jag trodde att de "måste" ha något vitt också och det har ju inte den mörkare.. Gräddfärg på några tår har hon, men inget vitt..

Vilken typ av "sköldpadda" är de då? Finns ju ett antal att välja mellan :eek:

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
499
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
423
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
703
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
187
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama