Nykomling i stallet

a_c72

Trådstartare
Pelle har ju åkt upp till Pite och trivs alldeles utmärkt där. Han flyttade i och för sig bara i söndags men är redan hemma.
I måndags fick jag hem min nya lilla prick..Krutrök tycker det är KUL med den lilla krabaten och är helnöjd med livet..
Joysticks Diablo född 3/6 -07
IMG_1241.jpg

IMG_1244.jpg

IMG_1266.jpg

IMG_1267.jpg

IMG_1252.jpg

Sv: Nykomling i stallet

En liten skäcki plutt :love::love:!
Krutrök är lika fin han med :love:.

Båda värkar trivas super med varandra :)!

Mvh
Emma

Sv: Nykomling i stallet

Krutrök har "fullt upp i hagen" nu då han måste se vad den lille gör och bita i samma pinnar som honom å snufsa lite och bita i grimman å sånt.. Så när jag tar in honom i stallet för att borsta så STÅR HAN HELT STILLA.. Vilket Krutrök ALDRIG gjort utan han har fipplat med någonting hela tiden..
Stickan är inte så stor.. Han kommer troligtvis att bli runt metern.

Anna-Carin

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 749
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 655
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 092
Senast: kma
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 703
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka