G

grodanboll

Hej
Väntar otåligt på ryttarmeddelande för Nybyggetritten. Är det någon som vet när det brukar komma? Det skulle visst läggas ut på webben också?

Sv: Nybygget

Kollade min mail nyss och såg att jag fått info ang vart vi fått stallplats resp boende.
Hoppas ryttarmeddelande kommer snart osså. :bump: :bump:

okej, va bra.. skulle vara bra att få det snart.. måste veta om man ska till skolan eller inte :d

fint väder verkar väderfolket förespå iaf! hoppas dom har rätt denna ggr! skulle ju vara skönt med bra väder på en tävling efter järlåsa ritten...

Om ca 7 minuter (08.50) kan ni hitta ryttarmeddelandet på www.bjorkviksrf.com, och under dagen kommer jag oxå lägga ut startlistan och hästförteckningen..... :)

Ses till helgen :bump:

//Carro och Cawazaki ox

Nu har jag oxå lagt ut startlistorna så ni kan kolla in konkurrenterna.... :D

Hästförteckningen krånglar, så det tar ett par timmar än (ska till strömsholms först så)..men håll tillgodo med de andra så länge.... :smirk:

Oh vad roligt och va många anmälda det var, ännu roligare. :)

Men blev det ingen 80 km på söndagen, var det för få anmälda eller?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 061
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 680
Senast: Häst_
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 634
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
768
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka