Nybörjare..

O

ouhff

Hej! Jag har sedan sommaren blivit väldigt intresserad av travsporten då jag var på en "hästsemester" hos en travtränare. Har nu varigt hos henne under de flesta skollov som jag haft och blir bara mer och mer intresserad av travet (spec monte). Nu är grejen den att jag är medryttare på ett gotlandsruss som springer på travet, har pratat med ägaren och om jag vill så får jag starta hästen i monte. Undrar nu hur jag kommer igång osv.. :crazy:

Sv: Nybörjare..

Jag pratade med henne och hon sa att när jag tagit licens kunde jag tävla och att jag skulle ta reda på hur osv.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 319
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 745
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 430
Senast: Migo
·
Hästvård Hej! Det står en häst i mitt stall som i princip varit mer eller mindre varit halt i 6 år. Ägaren har försökt sätta sig in i det, och...
Svar
12
· Visningar
2 180
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter