Nybörjar träning i Gymkhana /GBG

K

Kiara

Hellu , Jag har länge velat träna gymkhana med min ponny , och mest av allt få vara med i ett lag. Men grejen är att jag hittar ingenting när jag söker och jag kan ju inte åka hur långt som helst heller.. Jag bor lite utanför Göteborg. Om någon bara kan tipsa om någon tränare i närheten så skulle jag vara tacksamast i världen. Mitt mål är att tävla gymkhana i Göteborgs horse show någon vacker dag ;) Jag är nybörjare. :) Ha de gott haj :D

Sv: Nybörjar träning i Gymkhana /GBG

Du kan kanske höra med klubbarna i närheten där du bor? Det finns flera klubbar i Göteborgs området som har gymkhana träningar, bla Alleby, GFRK och Landvetter.

Japp dom känner jag igen att jag har kollat på men jag har inte hittat tränare och allt de jag vill veta..
:confused:

http://www.gymkhana.nu/ har du lite info om träningar mm (under Klubbar), hur aktuella uppgifterna är vet jag inte.
Men ring annars direkt till klubbarna så kan du säkert få reda på vem du ska prata med!

Ring till Alleby och be att få prata med Nisse eller Cicci. Det är en bra start. Har de inte plats för dig kan de säkert ge dig bra tips på vart du kan vända dig!

Tack :) det ska jag absolut göra

Liknande trådar

S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
P
Övr. Grenar Har kollat runt lite nu och hittade inte ngn bra tråd för nybörjare (fast det är ju myyycket möjligt att jag missat ^^, ) startar iaf en...
Svar
14
· Visningar
1 852
Senast: Gisburne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka