nya skogisen

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Pennylane
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 879
han är ungefär 5 veckor nu :)

Vi trodde från början att han skulle bli svartsmoke eftersom hans mamma är det men just nu finns det ingen smoke alls i honom så han kanske bara blir svart. Men man vet aldrig :D

Vänta ska du se, det kommer. Min kissa var fortfarande svart när vi hämtade henne vid 12 veckors ålder. Nu är hon så tydligt svartsmoke man kan bli ;)

Sen om hon är svartsmoke eller svartsmoke med vitt återstår att se, just nu har jag ingen aning.

vilken vacker kissa du har :)

pratade nyss med uppfödaren, och hon trodde nog att han skulle bli svartsmoke nu :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
345
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 556
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka