nya regler??

F

frallizz

någon som vet om det har kommit till några nya "viktiga" regler i TR 2005?
tex. vid kval & sådant.. :bow:

Sv: nya regler??

jag skulle också vilja veta om det är några nya regler??! ingen som vet? skulle det komma nya program detta året?? när kommer dom isåfall? :confused:

L_Lancelot skrev:
jag skulle också vilja veta om det är några nya regler??! ingen som vet? skulle det komma nya program detta året?? när kommer dom isåfall? :confused:

Både TR dressyr och nya programmen finns att beställa hos Ridsportförbundet nu!

Va bra!!! :) ska in på hemsidan och beställa nu!

Alla nya dressyrprogram finns inte att beställa än, bara FEI:s olika ponnyprogram.
Nya LA:6, Msv B:3 och Msv B:5 är inte klara ännu

LA:6 :confused: nu får dom snart ge sig med LA program dom blir bara fler och fler :bump: , vad ingår i programet?? någon som vet
när kommer dom nya programen?

Enligt uppgift på förbundets hemsida ska LA:6 ha samma svårighetsgrad som LA:5

ja tycker de är kalasbra me fler LA-program.... LB är ju bara för himla tråkigt och steget upp till MSV B (från LA) är ganska stort...

har hört att det är nya kvalregler till nationell tävling? kan det stämma? :confused:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För dig som flyttar hästar mellan länder i Norden väntas nya regler från Jordbruksverket. För att kunna flytta hästar utan hälsointyg...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Inte fler än tre på prisutdelning, uteslutning om du inte startat efter 45 sekunder och inget krav på nosgrimma i dressyr är några av...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 148
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar