Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En otydlighet i 2011/2012 är frågan om priser och prispengar i E-klasser. Jag har redan fått mailsvar för en tid sedan att priser inte är tillåtet i E-klasser, precis som det står på sid 11 (punkt 130).
På sid 8 (punkt 116) står dock att priser överstigande 150 kr ej får delas ut på lägre nivå än D-klass. Således att priser upp till 150 kr är tillåtet i E-klass. Den skrivningen kanske kunde vara bra att ta bort.
Det är ett av westernriding green mönstren som är helt fel. Texten stämmer inte överens med mönstret alls. har inte regelboken framför mig så kan inte säga vilket av dom green mönstren det är, men du lär ju se direkt om du läser. Helt galet att ingen verkar ha reagerat över det när den gavs ut.
FiA, jag vill minnas att det även är fler mönster som fått felaktig text (har för mig att det ska finnas en rättelse på hemsidan, men är inte säker..), så dessa får vi ta att gå igenom extra noga!
Förvirrning sker ofta med regeln om hatt o hjälm på framridningen gentemot andra föreningars "huvudbonad" , kanske iallafall är ett ämne som skall tas upp till diskution ?
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Hundavel & Ras Jag håller faktiskt inte med. Risken med en "snäll målbild" i flera led är att man inte kommer nånstans för att man hela tiden tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.