Nya kupoler till lampa

fejko

Trådstartare
Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?

Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Vad är det för sorts lampa?
Jag förstår inte riktigt vad du menar med kupol?
Är det en fönsterlampa?

En googling gav mig en sida som hade reservglas till vissa lampor. Men jag vet inte om den är seriös alls.
Ljustema hette den i alla fall.

Edit: Fick upp mer träffar om jag googlade reservglas lampor.

Jag har köpt nya kupor till en 30-talslampa, inte exakt lika så jag köpte en ny uppsättning om 3. Är det en gammal lampa så har ofta antikaffärer/liknande sånt.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag har blivit besatt av denna lampa! Tyvärr redan såld. :( Har försökt googla men inte hittat något liknande. Finns den lampan eller...
Svar
4
· Visningar
829
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 545
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka