Nya hingstnummer?

A

asan

Vill skapa en tråd för de nygodkända hingstarnas nummer. Någon som har koll?

Mvh Åsa

Tackar!

Det är ju så himla många inlägg helt plötsligt. Inget roligt att leta. Tycker söksidan blivit sämre också!!

Vart tog alla stamtavlemänniskor vägen? Idiotiskt och meningslöst att flytta på "hingstar-stamtavlor. Nu hittar ju nte de nya hit. :(

Mvh Åsa

Jag håller med dig, inläggen om stamtavlor "försvinner" i mängden av mer praktiska avelsfrågor, jag vill verkligen ha tillbaka den gamla indelningen :( Generellt tycker jag att inläggen av typen "hingstar och stamtavlor" har blivit färre, kanske på grund av ändringen?

Antalet trådar med de typiska "Hingstar & Stamtavlor"-frågorna har ju minskat dramatiskt, nu är man inte inne på sidan så mycket som man var förut pga omändringen. :(

Håller med. saknar också hingstar och stamtavlor. Min uppfattning är också att dessa trådar har minskat. Synd. Det var den jag besökte mest.

Det kanske vore en god idé att döpa om rubriken avel till avel och stamtavlor eller nåt liknande?

Mvh Åsa

Jag är här... även om jag inte är så aktiv. :) Tycker oxå att det är urdumt med allt på ett ställe. Nu är jag ännu mindre aktiv än förr även om jag gärna vill hjälpa till med härstamningsfrågorna... men de finns ju inte längre :crazy:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 383
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar