Nya färgerna godkända!

Kul! :)

Nu ska jag läsa allt som bestämts i helgen, i år var det ju inget som rör oss uppe, men det är alltid lika kul att veta vad som händer (dessutom kan det vara bra att ha koll)

Vart kan man läsa det? Jag fick informationen från en andrahanskälla, men vart man man hitta info om alla beslut?

Här har en av de norska deltagarna skrivit vad som hänt under helgen, referat från de tidigare dagarna går också att hitta där någonstans...

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
1 035
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
524
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
371
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
413
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Stora shoppingtråden III