Nya Distanslistan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Miranza

Trådstartare
Hur ligger det till här då ?
Är distanslistan fortfarande ett fall för hemlighetsmakeri av ett fåtal insvurna eller kan ni dela med er av något
till oss ovetande ?:confused:

Sv: Nya Distanslistan

Hur ligger det till här då ?
Är distanslistan fortfarande ett fall för hemlighetsmakeri av ett fåtal insvurna eller kan ni dela med er av något
till oss ovetande ?:confused:

Hej!:)
Vilken "Nya Distanslistan"? :confused:
Du kanske kan dela med dig av vad du vet?
/Camilla

Det ska väl bli någon form av ersättning av den som försvann.
Dock så är ju all data <2007 borta. Gissar att det blir så att folk får sända in det dom gjort tidigare.

/Linnea

Neee... vad tråkigt! Inte kan väl all data från tidigare än 2007 ha försvunnit bara?!?

KL
Angående distanslista och vad som sagts om det läs den här tråden
Vad som hänt sedan vet jag inte men jag har sagt att jag gärna hjälper till lite när det kommit så långt så det finns något att lägga in informationen i. Det kanske kommit igång med att byggas upp något men den biten kan jag inte vara med i då jag är total dataidiot ;).

*kl*
Då den gamla tråden nu är länkad till så är det väl utmärkt att fortsätta diskussionen om distanslistan där.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
707
Senast: fio
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: astronaut
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
389
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka