Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hrm. Jag har TRE hundar på csn nu, så mig ska du inte fråga. Fast jag har å andra sidan en väldigt snäll sambo som ser till så jag inte svälter ihjäl på kuppen. Och tid har man, det tar "bara" några timmar i veckan. Cerberus var helt hopplös ett tag och badade var tredje dag under sin tovperiod, men nu räcker det med en gång i veckan ungefär.
Tack allihopa för fina ord! Hon är verkligen jättesöt. Som en liten dockhund. Alla valpar är ju söta, men afghanvalparna ser ju lite speciella ut. Ni kan ju gissa jag längtar hem när jag är i skolan. Som tur är har vi bara korta dagar på några timmar, så jag hinner inte få allt för kraftig abstinens ändå. Bara lite så där goslängtan.
Nej säg inte så nu kommer jag ju inte klara mig undan - jag som skulle ha en liten ganska korthårig hund nästa gång Du ska inte möjligtvis till Hund09 så man kanske kan våga sig fram och hälsa på vovve? Jag är svag för pälsmonster så är det bara
Åh, jag ska ju inte det. Han går upp i öppen nu snart, och eftersom han vägrar tjocka på sig så kommer han få en utställningspaus ett tag. Men från januari bor vi i sthlm, om du råkar ha vägarna förbi där någon gång så är det fritt fram att hälsa på mina fluffhundar.
(Klart du ska ha afghan! Så himla härlig hundras!)
Äsch va synd.. Men då får jag ta och rymma upp till mormor en sväng nästa år oxå Om man inte har ett hum om ägaren vågar man ju knappt gå fram o fråga om man får klappa, iallafall inte på utställning när alla står och finputsar Tills man vågar och kommer till skott ska jag nog stilla begäret med att sy en mjukis vovve
(vi får väl se vad det blir i slutändan, många raser att välja bland tills det blir dax)
Jag blir SÅ glad varje gång jag läser det där!
Wahidah och Zala kommer nog se det som om de får världens bästa julklapp av dig i form av lekkamrater som de faktiskt uppskattar. Du vet ju hur Zala är och Wahidah vill ju alltid träffa sin pojkvän
Lantbruksdjur Jag har ju gnällt på att våra får har betat så dåligt på betet. Nu när de fått små hagar i trädgården ser jag att de inte alls är dåliga...