Nya bilder på mina 2

MissFideli

Trådstartare
Först Yoga på 2 någorlunda normala bilder:
yoga1.jpg

yoga2.jpg

Sen dom 3 mindre normala, men roliga:
yoga3.jpg

yoga4.jpg

yoga5.jpg

Sv: Nya bilder på mina 2

Sen Abbie som just nu har en "bad furr-month", men jag hoppas det rättar till sig snart.
abbie1.jpg

abbie3.jpg

Inte lätt att fota en katt
abbie4.jpg

abbie5.jpg

abbie6.jpg

abbie7.jpg

abbie8.jpg

abbie9.jpg

abbie10.jpg

Wow, vilka fina bilder!! :) De tog verkligen fram dina vackra katter på ett jättebra sätt. Yoga är FANTASTISK, vilka färger! Och Abbie är supersöt, närbilden var väldigt fin. :love:

/Erica

Och ändå är dom inte tagna hos fotograf, utan hemma. Därav det dåliga ljuset. Men, men. Tanken är att det ska tas bilder hos fotograf också. Yoga har varit iväg en gång tidigare, men då hade jag inte råd att köpa några bilder.

Yogas färg gör sig väldigt bra på bild, hon är väldigt fotogenique (eller hur det stavas). Abbie päls är inte vacker nu, så det kunde ha blivit klart bättre. Men dom är mina favoriter iaf :love:

:)
Hur fick du dem att stanna kvar :crazy:
Vi hade en fotosession här för ett tag sedan i samband med att svinen blev avbildade (mycket enklare). Men katterna är totalt hopplösa :crazy:
Fina katter du har :) :love:

Dom satt kvar rätt snällt faktiskt. Man får vara med som matte och springa runt och fånga upp.
Nu är ju dessa bilder tagna hemma, men på riktiga fotosessions så är det ett himla springande.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
796

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka