Nya bilder på kattungarna

Sv: Nya bilder på kattungarna

Så underbara

speciellt bill och bull

allihopa va underbara!
rosekiss.gif

Klart hon är, hon är ju reserverad för dig ;)...sen får du Quine som bonus med :angel: :D

Mynta2 skrev:
Klart hon är, hon är ju reserverad för dig ;)...sen får du Quine som bonus med :angel: :D
Haha, ååå jag skulle tatt henne utan att tveka om jag bara vetat vad jag ska hålla på med det närmsta året.. Just nu lutar det nämligen åt flytta runt och krångla alt tom "inackordera" devongrabbarna hos mor å far några månader för att jag ska på tok. Så det är helt klart en dålig tid att skaffa bebis på, det i kombination med att min ena hanne äter alla djur som kommer i närheten av matte av ren avundsjuka ställer till det:crazy:

Men får du inte tag på någon som vil ha dom så får jag väl lägga om min livsstil helt enkelt:angel:

så söta :love: speciellt stripe o miss piggy.. roliga namn me :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar