Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6. Hitta en bra tränare
1. Leka mer
Jag har lyckats med målet några gånger... men jag har inte kommit så långt så att jag känner att det fungerar helt och hållet. Detta ska vi fundera och jobba mer på.2. Kunna leda in henne från hagen utan tjafs
3. Rida ut själv mist en gång till (ut och ut... en liten sväng).
Vi jobbade lite mer på åkern... fast inte överdrivet mycket. Därför tvekar jag lite om vi uppfyllt målet eller ej... men med tanke på att vi galopperade på åkern i lungt och stilla tempo det senaste vi gjorde så tycker jag nog att vi kommit någon vart med vår träning!4. Arbeta mer på åkern (den är farlig)
Senast jag red gick det mycket bättre... har börjat släppa ganska mycket men ibland får hon/vi återfall och börjar falla innåt igen. Jag tycker nog dock att vi kommit mer än halvägs till målet.5. Kunna ställa henne istället för att ramla innåt i volterna
Jag har hittat en tränare... vi ska bara börja också!6. Hitta en bra tränare
Vi var ute och gick en lång runda och undersökte vägar. Dock har blev det inte så mycket ridande. Hon fick ju en tagg i knät Men vi ska försöka komma ut snart!7. Siste feb flyttar vi så i början av mars handlar målen om att ut och gå på de nya skogsvägarna och rida ifall jag hittar något bra sällskap.
Har gått sisådär... litet litet pyttesteg framåt kanske... svårt att säga. Huvudsaken är väl att jag börjat tänka på det mer. Vi har dock haft några rena gosstunder där vi bara haft det trevligt. Hon stormnjuter och jag likaså.8. Få henne lugnare och mer harmonisk genom att själv bli det!