MissFideli

Trådstartare
Skulle vilja ha en ny soffa. Älskar Ektorpsoffan, men jag vill ha en annan typ tror jag. Vardagsrummet är litet och jag får nte plats meed soffa och fåtölj, så jag skulle vilja ha nån typ av divan/ottomansoffa. Ingen hörnsoffa alltså.
Men alla är ju i så modernt snitt!! Vill ha ganska högt ryggstöd och inte för höga armstöd då jag tillbringar den mesta tiden i min soffa liggandes :D

Nån som har tips? Ska helst ha tvättbar klädsel (dvs avtagbar, behöver dock inte finnas lösa att köpa) och inte kosta över 10.000:- om jag ska ha råd inom någorlunda snar framtid.

Eller är det nån som har en bild på en modern soffa i gammal miljö, kanske det går att "göra" den gammeldags?

Sv: Ny soffa?

Den är urläcker, men jag vill som sagt ha med divan/ottomandel.

En sån där ska jag ha nån gång när jag har ett rum som passar :love:

Jag är kär i sofforna på den här sidan, tyvärr så misstänker jag att de kostar mer än 10.000kr då det inte står något pris...

EM-möbler har ju annars en serie som man kan bygga till hur man vill: denna

Dom första var inte min stil, men Lugano såg väl helt okej ut... Den blev lite dyr tycker jag, men annars var den inte fel.

Nä... Den går att köpa en schäslong till, men då har man ju fortfarande armstödet kvar på soffan som hamnar mellan liksom.

Eller vet du nått som inte jag vet? :laugh:

Har tittat på deras hemsida, men ingen faller mig i smaken där.
Kanske har dom andra också?

Hittade denna igår, fin till utseendet, men ser lite hård ut?
bo_964.jpg

Jo, de har fler i butikerna än på Internet (får jag för mig iaf:o).

Du provsatt inte då? ;p

Hittade den på en företagsannons på blocket :D Så jag har inte sett den IRL, bara på bild. Den finns inte här i stan heller tror jag.

Aha, my bad, såg ut som att du hade fotat i butiken!:)

Behöver ju inte nödvändigtvis vara hård heller. Gillar materialet (om det är sådant som jag tror att det är, genom att bara titta på bilden), det är komfortabelt:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka