Ny layout!

Fin, men iframen ligger utanför sin "ram", du måste flytta upp den en bit. Sen måste du fixera bakgrunden i iframen, för annars blir det jättekonstigt när du scrollar. Döp gärna sidan till något också, nu heter den bara Untitled Document.

Här är en bild så du ser vad jag menar:

untitled-1copy.jpg
 
Jag har fixerat alla sidorna nu, och den adressen jag använder egentligen, sickan.tk har jag döpt. Men jag ska ta och flytta iframen lite grann som du sa. =)
 
Hur gör du en sån där bild av sidan?
Jag har faktist ingen aning :o
 
Tryck på "Print screen" (finns efter F12-knappen) och klistra sedan in bilden (ctrl + v) i valfritt bildbehandlingsprogram.
 
Jättesnyggt! :)

Men du har missat att fixera bakgrunden på välkommen-sidan.

Sedan irriteras jag av att man måste scrolla nedåt, men det är lite svårt att göra något åt det. Jag skulle eventuellt överväga att lägga "bakgrunden" som just en bakgrund istället för att som nu; ha en bild med en iframe på. Det är ju bilden som ger "extrascrollern".
 
Jätte fint!
Lite svårt att se vad som står högst upp i menyn när det är svart texr, man måste hålla över för att se vad det står. Fast det kan ju såklart ha med min skit kassa skärm att göra. Min förra pajade när blixten slog ner så jag har nån dålig sak nu tills vi köpt en ny.
 
tack så mkt. ja, det är lite svårt att ha textfärg som man ser över allt på bilden. :P
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
361
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 447
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp