Ny krönikör i tidningen Ridsport!

K

Kesella

Tipsar om ett ljus i höstmörkret! Tidningen Ridsport har fått en ny krönikör, Gunilla Carlsson skriver distans-krönika i senaste numret!
Vad glad jag blir! Den här tiden på året behövs all uppmuntran och påminnelse om hur roligt det kan vara med hästar! Inte bara kallt, lerigt, hovbölder och ulliga hästar. Tänk sommar och en tidig morgon när starten går.......

Sv: Ny krönikör i tidningen Ridsport!

Jag blev glatt överraskad när jag såg krönikan i ridsport, ska verkligen bli kul att följa:)

Liknande trådar

Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 448
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 266
Senast: Madick
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 533
Senast: limona
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka