carriemma
Trådstartare
Min lilla klippmaskin gav upp häromdagen, och nu letar jag efter en ny. Jag hade en Sectolin som funkade bra i ett år, sen blev den bara svagare och svagare och nu orkar den inte klippa alls längre. Jag hoppas på att kunna bli mer nöjd med min nästa maskin, så ber om hjälp maskinen ska användas till ben och huvud
Kraven jag har är:
- Sladdlös
- Liten nog att klippa hästens huvud med
- Kraftig nog att klippa benen på hästen
- Skär som går att slipa/lätt att köpa nya skär
- Kunna ha en klipplängd på ca 3 mm
Den enda som jag har hittat som passar in på allt är Heiniger Saphir, men jag hoppas på att det kan finnas någon mer maskin som passar in och som kostar lite mindre. Någon som har tips?
Jag har kollat lite på Aesculap AGC (men den har sladd), Moser Avalon (har sladd och är lite för stor), Lister Adagio (verkar vara omöjligt att köpa nya skär), Lister Legato (finns inte att köpa någonstans), Oster PRO 600i (klipper som längst 2.4mm). Någon som har någon av dessa maskiner och vill utvärdera?
Kraven jag har är:
- Sladdlös
- Liten nog att klippa hästens huvud med
- Kraftig nog att klippa benen på hästen
- Skär som går att slipa/lätt att köpa nya skär
- Kunna ha en klipplängd på ca 3 mm
Den enda som jag har hittat som passar in på allt är Heiniger Saphir, men jag hoppas på att det kan finnas någon mer maskin som passar in och som kostar lite mindre. Någon som har tips?
Jag har kollat lite på Aesculap AGC (men den har sladd), Moser Avalon (har sladd och är lite för stor), Lister Adagio (verkar vara omöjligt att köpa nya skär), Lister Legato (finns inte att köpa någonstans), Oster PRO 600i (klipper som längst 2.4mm). Någon som har någon av dessa maskiner och vill utvärdera?