Ny hårfärg men vad?

Aliche

Trådstartare
På tisdag har jag en tid för klipp och färg hos min frisör och jag är sugen på något lite nytt. Jag kör balayage när jag är hos henne och behöver då bara färga 2 ggr om året för det håller så bra :)
Just nu har håret blivit väldigt ljust/blekt av solen så det är väldigt blont. Är sugen på en förändring så vad gillar ni för blonda balayager? Finns ju massor av varianter och jag vet att Pinterest har många men jag vill ha lite råd och åsikter från riktiga människor :)

På tisdag har jag en tid för klipp och färg hos min frisör och jag är sugen på något lite nytt. Jag kör balayage när jag är hos henne och behöver då bara färga 2 ggr om året för det håller så bra :)
Just nu har håret blivit väldigt ljust/blekt av solen så det är väldigt blont. Är sugen på en förändring så vad gillar ni för blonda balayager? Finns ju massor av varianter och jag vet att Pinterest har många men jag vill ha lite råd och åsikter från riktiga människor :)

Om du vill prova något annorlunda kan du göra som jag. En rätt kall blond balayage och sen ha i olika färgbomber. Har en rödrosa och en violett som jag späder med balsam och blandar ihop och har i typ var tredje tvätt eller när lusten faller på. Första gången gjorde frisören färgbomben och berättade hur jag skulle blanda till hemma för samma resultat. Blir jättefint och går att variera i oändlighet - mer färg, mindre färg, blanda olika färger, ombre, bara i topparna etc. Tröttnar jag tvättar jag bara håret och har en normal blond balayage.
Färgbomber fäster bara på behandlat hår så det blir en snygg "sling-effekt" om man gjort balayage innan och den vårdar håret istället för att slita på det.
Använder Revlons färgbomber :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 696
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Förlååååååt, men här kommer ytterligare en hårfärgstråd från mig :o För er som läst min/mina (:angel:) andra trådar så har jag...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: Piek
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 367
Senast: pews1972
·
Kropp & Själ Frisörtid bokad på tisdag och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra med färgen på mitt hår. Frisyren är jag hyfsat bestämd...
2
Svar
25
· Visningar
10 633
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar