• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Requita
  • Startdatum Startdatum
R

Requita

Smyger in här på buke och placerar mig här bland travarna:)

Är en 24 årig tvåbarnsmor med två icke längre tävlande hästar.. De har fallit för strecket och är kvar iom att vi är bästisar och jag har inte viljan att börja med något nytt nu, med två små vildbasar!

Jag är "född och uppvuxen" inom travet men har även ridit dressyr lite halvdant..
Idag rids och körs mina hästar i en salig röra och vi gör det som passar oss för dagen, pensionärer ju!!;)

Det var lite om mig det och jag skriver nog lite då och då när det händer nåt spännande!!

Sv: Ny Här!

Aja, 6 mil här omkring är ju praktiskt taget nästgårds!! :D

Välkommen, själv är jag snart helt hästlös...:cry: Det är ju egentligen karln och hans kompisar som har ägt hästen även om det har varit min bebis och nu har de beslutat att sälja henne. Så i veckan ska papper skrivas och pengar fördelas...
Men med lite tur så har vi en nya häst så småningom även om karln är tveksam till att ha en sån stor del igen...

Välkommen!!!! :)

Vi har haft flera hästar inackorderade från just Älvdalen..

Ni har en härlig dialekt. :d :d

AM

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 040
Senast: Lycan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 769
Senast: Ramona
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 698
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka