- Svar: 3
- Visningar: 784
Det blev ju ingen resa in till stan för mig idag då växtförsäljningen ställts in. Så idag ska jag ta itu med tallgrenarna som knäcktes av sista snön och som ligger på gräsmattan. Sen ska jag försöka få liv i min gräsklippare. Den är 6 år gammal och har börjat bli tjurig. Vet inte riktigt hur man rengör luftfiltret och tändstiftet får jag inte ur så jag kan titta på det för jag har ingen tändstiftsnyckel. Det är svårt att köpa en sådan också för jag vet inte vilken storlek jag ska ha och kan inte heller mäta på tändstiftet eftersom jag inte kommer åt att mäta där det sitter. Var jag har instruktionsboken vet jag inte heller. Får skriva upp modellen och se om jag kan luska ut det.
Igår blev det en rätt hyfsad dag och jag hann med en del, men inte det jag tänkt mig. Två punkter på to-do-listan blev inte gjorda. Jag gjorde annat i stället.
Nu ska jag äta frukost och försöka vakna till. Sen är det dags att ta tag i dagen.
Igår blev det en rätt hyfsad dag och jag hann med en del, men inte det jag tänkt mig. Två punkter på to-do-listan blev inte gjorda. Jag gjorde annat i stället.
Nu ska jag äta frukost och försöka vakna till. Sen är det dags att ta tag i dagen.