Ny buke vovve

*tove*

Trådstartare
hämtade igår hem min lilla valp, shih tzu. Har honom på prov till att börja med, men det blir nog köp :). det är min pojkväns styvmor som äger hunden. hon har fyra valpar hon tyvärr inte blivit av med, så hunden är fem månader. Jag har döpt honom till Elvis, men han har ett annat kennelnamn. Egentligen var jag inte sugen på en shih tzu just, men det är en ras som passar mig ganska bra. Och dom är hur goa som helst. Just nu ligger den lille killen här i mitt knä :love:. Om jag nu köper honom så blir han nog kortklippt till sommaren. Dom är mycket sötare då och med den tjocka pälsen så blir det ju jättevarm.

Bilder på lille nissen:
18830455.jpg

18830460.jpg

18830461.jpg

Sv: Ny buke vovve

Gud så söt :love: Om du inte behåller honom så får han mer än gärna följa med mig hem :angel:

Det gör jag nog, han är underbar :love:.

Som sagt så har hon tre valpar kvar... :angel:

Det är inget fel på namnet Elvis!

Ska du klaga, dina råttor som heter apan och babar och jag vet inte vad ;) :D

KL

han o bella får leka någon dag sen:) hon ligger här i knät på mej med. dock är hon inte så liten som din :p. men visst är de mysigt :-)

Stackars min lilla plutt. Här kommer han och hälsar på mamma och storasyster och så tar dom tag i varsitt öra på honom och drar. Och han känner sig inte alls leksugen :cry::p

:rofl::rofl:

Men det är ju råttor, och inte en hund. Har Daniel varit med och valt namn eller? Förretsen så får du fasiken jobba snart, för jag skulle om din Elvis i tisdags men neeej då har du ju tagi ledigt hela veckan. Hoppas du tänker på mitt hundbegär när du myser med Elvis :D:D

Du vet det va, att jag vill träffa ditt underverk ;)

hämtade igår hem min lilla valp, shih tzu. Har honom på prov till att börja med, men det blir nog köp :). det är min pojkväns styvmor som äger hunden. hon har fyra valpar hon tyvärr inte blivit av med, så hunden är fem månader. Jag har döpt honom till Elvis, men han har ett annat kennelnamn. Egentligen var jag inte sugen på en shih tzu just, men det är en ras som passar mig ganska bra. Och dom är hur goa som helst. Just nu ligger den lille killen här i mitt knä :love:. Om jag nu köper honom så blir han nog kortklippt till sommaren. Dom är mycket sötare då och med den tjocka pälsen så blir det ju jättevarm.

Bilder på lille nissen:
18830455.jpg

18830460.jpg

18830461.jpg

Han är ju söt som socker ju :love::love:
Vill också träffa honom , tänk min store klump leka med denne lille :rofl:

*kl*

Det är sista gången ni får se honom såhär, imorgon åker antagligen all päls av! Jag kommer sakna den goa pälsen lite, men det kommer att bli betydligt renare hemma när hans päls inte drar in en massa skit. :D

*kl*

Har behållt pälsen ett tag till. Och det är tur, för nu är ju snön här igen!

Här kommer nya bilder
19319991.jpg

19319992.jpg

19319993.jpg

19319994.jpg

19319995.jpg

Det är tydligen väldigt gött att ligga ut med bakbenen :p
19319996.jpg

Föresten, det kanske jag inte skrivit, jag har självklart köpt den lilla pysen nu :)

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 375
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 027
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 501
Senast: Migo
·
Övr. Hund Sitter mest bara och funderar lite,det handlar alltså inte om att jag ska skaffa en hund till just nu. Jag har en snart 5-årig tik...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka