Glamoroza ox
Trådstartare
Vaknade idag av att min 3-åriga dotter hade varit ovanligt tyst:smirk:
Hon kom in till mig vid nio-tiden & visade hur fint hon hade fått på sig sin "snöänglen"-pyjamas..
Jättefint svarade jag, men lade ganska snart märke till att hon hade krigsmålning på näsan & fingrarna
& så var hon ovanligt kletig i håret
Kom fram till att krigsmålningen var Oboy & kletet var balsam..
Balsamet för att det blev mjuk
Tog med lilla damen in på toa för att tvätta av lite av varje & såg att balsamflaskan (som var nyöppnad) låg uttömd på golvet
Jaja, hällde tillbaka i flaskan & duschade henne..
Sedan när jag kommenderat in henne på rummet för att städa upp lite så fick jag syn på min vattenkanna på hennes ritbord ?!?!?
Tog upp den & kollade inuti...
Oboy !
När jag frågade varför hon hade hällt oboy i vattenkannan så svarade hon (naturligtvis) för att vattna blommorna !
Och varför hon hade oboy till det
För att blommorna skulle lukta gott
Hon kom in till mig vid nio-tiden & visade hur fint hon hade fått på sig sin "snöänglen"-pyjamas..
Jättefint svarade jag, men lade ganska snart märke till att hon hade krigsmålning på näsan & fingrarna
& så var hon ovanligt kletig i håret
Kom fram till att krigsmålningen var Oboy & kletet var balsam..
Balsamet för att det blev mjuk
Tog med lilla damen in på toa för att tvätta av lite av varje & såg att balsamflaskan (som var nyöppnad) låg uttömd på golvet
Jaja, hällde tillbaka i flaskan & duschade henne..
Sedan när jag kommenderat in henne på rummet för att städa upp lite så fick jag syn på min vattenkanna på hennes ritbord ?!?!?
Tog upp den & kollade inuti...
Oboy !
När jag frågade varför hon hade hällt oboy i vattenkannan så svarade hon (naturligtvis) för att vattna blommorna !
Och varför hon hade oboy till det
För att blommorna skulle lukta gott