Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina knän viker sig när jag ser dem!
Urfina!
Fast om jag skall vara ärlig, så är jag helt såld på mamman!
Urtuff teckning!
Hur söta de små än är, så hade jag nog velat ha henne i alla fall!
Ny kull på mamman nästa höst, så sätt igång. Då kan det bli fler olika färger och alla honor blir 2-färgade då, svartröda, brunröda, blågråbeiga eller rösablåbeiga (). Hanen är redan bestämd, även om han bara är 6 månader och inte könsmogen än.
Ja, efter 1 dygn ute kom hon in. Och hon ligger på sin hylla i sovrummet, trots att Yoga har sina ungar där också. Men Yoga har koll på Fia och Fia halvkryper fortfarande runt i lägenheten.
Fast det lägger sig nog när Yoga märker att Fia inte vill illa. Fast jag skäms fortfarande nått enormt !!
Jag såg på din sida att de fått namn ! Jättecoola namn !
Jag tror att katterna nånstans förstår hur läget är med ungar och sånt - Fia vet att inte närma sig alltför mycket och Yoga kommer snart att inse att Fia inte vill något ont.
Jag tänkte på en grej när jag läste på din hemsida: Ska du inte skriva ut vilken av kattungarna som är hane resp. hona? Det framgår ju inte sådär jättetydligt av namnen menar jag.
Äh, det är ju plättlätt! Och så roligt!!
Jag är helt och hållet självlärd (ok, lite hjälp från snälla bukemänniskor fick jag väl :smirk, och jag lyckades knåpa ihop en hyfsad hemsida på ca tre veckor! Innan dess hade jag inte en susning om hur man gjorde en hemsida!
Visst är dom? Jag är helkär i den lilla blåvita honan, hon är så himla charmig !!
Lillkillen är en rolig prick, idag kliade jag honom bakom örat, då kom baktassen. Du vet sådär som katter kan göra när det kliar skönt. Och när jag kliade honom på magen mellan bakbenen så skickade han ut hela tungan !!?? Ibland börjar han snutta också när man kliar honom på magen. :smirk:
Kropp & Själ Känner samma, okej ny får jag inte äta pga många blodproppar i familjen men känner att jag inte skulle vilja med tanke på den minskande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.