Nummerserier för avelsförbund

eventingmania

Trådstartare
Vet någon vart man kan hitta en användbar lista på vilka organisationer som börjar med vilka nummerkombinationer i början på hästars "livsnummer"? Trodde i min enfald att det var det som UELNs sida var till för men det stämmer ju inte alls :crazy:
 
http://www.ueln.net/

Har du de 6 första numrena på UELN så får du fram i vilket förbund som hästen fått sitt UELN nummer ifrån.

Om du inte har de 6 siffrorna men undrar vad tex SWB har för siffror så verkar det inte gå att få fram en sån lista (Nu kollade jag väääääääldigt snabbt) men däremot får du fram en lista på en massa små förbund i en av deras sökrutor/länkar, tex många små brittiska och ryska förbund.
 
http://www.ueln.net/

Har du de 6 första numrena på UELN så får du fram i vilket förbund som hästen fått sitt UELN nummer ifrån.

Om du inte har de 6 siffrorna men undrar vad tex SWB har för siffror så verkar det inte gå att få fram en sån lista (Nu kollade jag väääääääldigt snabbt) men däremot får du fram en lista på en massa små förbund i en av deras sökrutor/länkar, tex många små brittiska och ryska förbund.
Jag hittar verkligen inte någon lista på vart man kan få fram förbundstillhörighet via de första siffrorna :banghead: :o
 

Liknande trådar

Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
542
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 116
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp