Nummerlapp!!!!

M

Milian

om man har startnummer 4 i avd. b är det då nummret 4 man ska ha i nummerlappen????

Nej det är hästens nummer som du ska ha på nummerlappen.
Arrangörerna gör upp en hästförteckning oftast är den i bokstavsordning, ibland står hästnummret i startlistorna (vid hästens namn) annars får du reda på ditt hästnummer i sekretariatet!

Ibland råkar man ut för att hästen på startlistan har ett nummer (inte startnumret då) och i hästförteckningen en annan, då är det säkrast att fråga vilket nummer de vill att man ska ha..

Ibland står det nummer du ska ha i ryttarmeddelandet! (Om du får det på posten)

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
332
Senast: Blyger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för lagfinal för det svenska hopplaget i Paris. Här hittar du startnummer, TV-tider och regler för OS-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 512
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama