Nu verkar min leonberger frisk! *busbilder*

Mayalv

Trådstartare
Åhh va skönt! Min leonberger har svarat på sin medicin och är nu sitt pigga glada jag. Visserligen är hon lite grådassig och ser ut som att hon aldrig blivit borstad, men ack va jag är glad att hon är som hon brukar. Hon började nämligen tappa päls och blev deppig, trött, öm i kroppen. Hade ngt ovanligt fel på sköldkörteln och de var 50-50 om hon skulle svara på medicinen. Å de har hon!! Ute och busar med kompisen igen :banana:

Bilder från dagens bus i trädgården

14190613.jpg

14190615.jpg

14190617.jpg

Wihoo.. ! Håll tummarna att det fortsätter lika bra för oss :D

Sv: Nu verkar min leonberger frisk! *busbilder*

Åh vad härligt det ser ut :D Väldigt fina hundar.

Håller tummarna för er i fortsättningen :D

Tack! :)
Jo nu hoppas jag verkligen att det ska fortsätta lika bra,svårt att veta eftersom vi ej hunnit få svar på senaste värden osv men hon verkar som sagt pigg och glad nu plus att hon inte fäller av halva pälsen längre.

hehe å för den som orkar fler busbilder.. förmodligen mest jag som är så övedrivet glad att hon är så mkt piggare och därmed tror att alla tycker att det är jättekul med springande hundar. :angel:
14194255.jpg

14194256.jpg

14190616.jpg

:D

Va' kul, måste kännas underbart :) Hon ser väldigt fin ut och inte så hemsk ut i pälsen då ser min värre ut :o :D men det ska vi råda bot på i morgon. Vilken kennel kommer hon ifrån? :)

Ja det känns verkligen super :D

Tack så mycket! va kul att höra, hon är som sagt inte sitt röda jag och vill inte gärna att man borstar nu när hon varit så öm i huden. Men partisk som jag är så tycker jag ju att hon är jättefin ändå ;)

Hon kommer från Knockandos. Varifrån kommer din?

Nej det är ju klart och man tycker ju alltid att sin egna hund är finast :D Ok, min kommer från Vallonbygdens :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 946
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Den 20 Maj 2006 var den lyckligaste dagen i hela mitt liv. Då hämtade jag hem min första, alldeles egna hund, Unni. En samojed tik som...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur