K
Krulidut
elaka komentarer ignoreras.
Nu efter att ha skjutit upp det aldeles förlänge ska jag börja rida in den "lilla" estländaren
bilder - dock ifrån i sommras men han har bara mer päls nu än innan
pussmule
[x] skritta
[x] trava
[x] svänga
[x] stanna
[] galoppera
[] ställa
[början] arbeta i en låg form
[x] sadla
[x] tränsa
[enbart fram] kratsa hovarna
[x] leda i grimma
[x] borsta rumpan
[x] borsta svansen
och allt har jag lärt in.
han är import från estland och bakskygg, kunde inte klappa han på rumpan innan och han bara stimmade runt i boxen, nu står han still och man kan borsta osv. men jag måste klappa igenom hela kroppen, jag gör det för att göra både han och mig säkrare.
han är rädd om fossingarna och fastnade med hf. hov i en eltråd uta el. sedan bakbenen för att han är bakskygg.
han har antagligen blivit slagen och män är läskiga aliens, det respekterar jag med.
Nu efter att ha skjutit upp det aldeles förlänge ska jag börja rida in den "lilla" estländaren
bilder - dock ifrån i sommras men han har bara mer päls nu än innan
pussmule
[x] skritta
[x] trava
[x] svänga
[x] stanna
[] galoppera
[] ställa
[början] arbeta i en låg form
[x] sadla
[x] tränsa
[enbart fram] kratsa hovarna
[x] leda i grimma
[x] borsta rumpan
[x] borsta svansen
och allt har jag lärt in.
han är import från estland och bakskygg, kunde inte klappa han på rumpan innan och han bara stimmade runt i boxen, nu står han still och man kan borsta osv. men jag måste klappa igenom hela kroppen, jag gör det för att göra både han och mig säkrare.
han är rädd om fossingarna och fastnade med hf. hov i en eltråd uta el. sedan bakbenen för att han är bakskygg.
han har antagligen blivit slagen och män är läskiga aliens, det respekterar jag med.