Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det är broms på vagnen så det funkar ändå. Bakselen ska dit men öglorna för den sitter på fel plats så de måste svetsas dit nya. Just nu kör vi rakt fram i skritt.
Ja, då är ju bakselen inte riktigt lika nödvändig, helt klart. Vad skönt att jag inte var blind iaf, jag glodde & glodde efter bakselen, trodde att den var svår att se eftersom din fina ponny är så nattsvart
Ja, det gäller väl att man är lite snabb i reaktionerna antar jag. Jag har personligen ingen erfarenhet av bromsade vagnar alls så jag kan nog egentligen inte uttala mig. Men det känns iaf lyxigt
Ja han är världens bästa. Idag har vi travat lite också, bara tuffar på.
Kan dock hålla med om detta med bakselen, Man bromsar lite försent men när man väl gör det så funkar det kanon. Så bakselen ska dit så fort det går, för glömsk är jag.
Jag har varit väldigt anti till liknande vagnar. Men den ser faktist mer rejäl och större ut än andra jag sett! Vad är det för storlek på den? Alltså är den till shettis eller har du valt en större modell?
Jag valde den större modellen. Han är maxad så de tyckte jag skulle ta den större. Vi har den mindre modellen i stallet oxå och den hade blivit för liten
Denna modell ha ju broms, det har inte den mindre
Hästmänniskan
Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H.
Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.