Nu har Mul fölat! (bild)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Vilken liten snygging!
Grattis.
Gulla på allt vad du kan nu, det är fort över.
Alldeles för fort.
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Tack alla! Känns mycket ovanligt att vara mamma.. Jag beundrar verkligen alla mammor i sverige, det är tuffare än vad man anar.. Inte nog med arbetet och smärtan att få ut den.. Mata, byta blöja, söva, gulla, bli nerspydd, bli nerbajsad och kissad.. (tro mig, han har redan lyckats träffa mig två gånger idag..), all tvätt :eek: :o

Men visst är det mysigt. Och en rejäl omställning. :love:

Kastar med ett par dagsfärska bilder på honom.

Nöjd eller??
PICT0264.jpg


PICT0265.jpg
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Han är verkligen jätte fin. Grattis. Jag gillar Max,Jesper,och Mio. Kram och lycka till med den lilla charmören.
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Åh sån sötnos :love: nu vill man ha fler barn :D
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Gud vilken sötnos,och Max :love: jag är helt nerkärad i de namnet och de ska jag döpa min son till när det blir dags :)
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Tack alla!

Skulle bara uppdatera lite.. Hinner inte vara här så mycket längre (förstår inte varför?? :angel: )
BVC var här igår och lilla Max (ja, det blev en Max)väger nu 3520g, alltså han har gått upp 400g sedan förra tisdagen(på 6 dagar), när vi blev utskrivna från BB vägde han 3126g.

Namnet blev efter att han är som en mask när man byter på honom och tar på andra kläder.. Masken Max.. ;)

Mera bilder kommer..
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

personligen så tycker jag nyfödda är (ursäkta mig) hur fula som helst, men han var banne mig söt:love:


vilken stor napp:D
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Stort Grattis till din Max. Han är helt bedårande :love: Men 51 timmar ::eek: Tufft!! Här är en till som beundrar alla mödrar! Men han är så söt så det är nästan så att jag börjar förlika mig med tanken på att en dag faktiskt kanske vilja ha en egen :angel:

(Lova säga till när du är i stan så jag får skåda underverket)
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Gud vad fin han är :) lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 752
Senast: nickan1
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 240
Senast: pews1972
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 740
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 937
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Senast tagna bilden XV
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp