Nu har Mul fölat! (bild)

Status
Stängd för vidare inlägg.

mul

Trådstartare
Eller rättare sagt i Lördags, men fick inte komma hem förrän på tisdag kväll. Det var pga infektionsrisken, eftersom mitt vatten gick på torsdagen och lillkillen är född på lördags em/kväll (16.49). Det var en förlossning på 51timmar..:eek:

Han var 3332g och 52cm lång. Namn har vi inte kommit på ännu, men förmodligen blir det en Max..

Om ni har några andra namnförslag tas dom tacksamt emot.

PICT0262.jpg
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

:bump: :banana: :bump: GRATTIS :bump: :banana: :bump:

Jobbigt att det tog så lång tid, men hoppas att ni mår bra ändå! Namnförslag vill du inte ha från mig ;) (se fulaste namnet tråden på Senior)
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

GRATTIS :banana:
Max låter toppen!!
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

grattis!:love: cool mössa! min lillpojk fick en vit liten sak som åkte på snedden hela tiden så han fick heta Rasmus. :)
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

så söt!!!

:bump: GRATTIS!!:bump:

Tycker dock av någon anledning att han "ser ut" som en liten Sebastian :angel: :idea:
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Ni får INTE lägga ut sådna söööööta bilder jag blir ju sååååå sugen på en till :) :crazy:
Har tre och karln tycker det räckr :confused: :devil:

Grattis till en fin kille!!!!!
 
Sv: Nu har Mul fölat! (bild)

Marwinette skrev:
Ni får INTE lägga ut sådna söööööta bilder jag blir ju sååååå sugen på en till :) :crazy:

Typ :crazy:

Men den här fabriken HAR stängt. Så det så :crazy:

Grattis - och njuuuuut av snuuuuusandet på den lille !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 752
Senast: nickan1
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 240
Senast: pews1972
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 740
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 937
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Senast tagna bilden XV
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp