L
lilla_maaliiin
Häromdagen började jag leta fram ponnykillens pass för att dubbelkolla vaccinationspapprena. Jag kollade senast i mars då vi bytte stall och har då verkligen för mig att jag såg att senaste vaccinationen skedde 11/6-08. Nu ska lillkillen åka på sommarlov och jag tänkte vara ute i god tid för att boka vaccinationstid, men inser då jag kollar i papprena att det står ju för i helskotta 11/4 08 på senaste vaccinationen! PANIK!
Jag har inget att skylla på (jooo graviditetsvimsig kanske, men inget annat) och inser ju att jag gjort bort mig BIG time. Känner mig som vääärldens sämsta hästägare och ska självklart ringa vet så fort dom har teletid imorgon bitti! Men - rent praktiskt, vad händer, vad gör man? Kosta vad det kosta vill - går det att rätta till?
Snälla hjälp, sitter på jobbet och har sån otrolig ångest över vad jag utsatt min älskling för...
Jag har inget att skylla på (jooo graviditetsvimsig kanske, men inget annat) och inser ju att jag gjort bort mig BIG time. Känner mig som vääärldens sämsta hästägare och ska självklart ringa vet så fort dom har teletid imorgon bitti! Men - rent praktiskt, vad händer, vad gör man? Kosta vad det kosta vill - går det att rätta till?
Snälla hjälp, sitter på jobbet och har sån otrolig ångest över vad jag utsatt min älskling för...