CallMeAce
Trådstartare
jaha..snabbt o lätt gick det till och jag älskar redan de små söta djuren två stycken är dom, en grå och en beigeä-guldfärgad med vit mage elelr hur jag ska förklara färgen. kommer kort på dom lite senare när de hunnit vänja sig lite vid sitt nya hem. nu får ni gärna komma med namnförslag och andra tips på hur jag ska få dom att trvas som allra bäst. även hur jag ska få dom tama o vad man annars kan hitta på med dom
buren är en med plastunderdel som går rätt högt o galler i taket. i buren har jag lagt i kutterspån, en ihålig pinne med hål i som de kan klättra runt i, en gammal toarulle, ett fat med sand i, vattenflaska, matskål och hö. något mer som behövs? en saltsten och vitaminer ska jag köpa också
är så glad över mina små gnagare
de har redan börjat tugga sönder toarullen på en timma bara..riktiga små tuggisar
kom med tips och idéer nuuu
buren är en med plastunderdel som går rätt högt o galler i taket. i buren har jag lagt i kutterspån, en ihålig pinne med hål i som de kan klättra runt i, en gammal toarulle, ett fat med sand i, vattenflaska, matskål och hö. något mer som behövs? en saltsten och vitaminer ska jag köpa också
är så glad över mina små gnagare
de har redan börjat tugga sönder toarullen på en timma bara..riktiga små tuggisar
kom med tips och idéer nuuu