NU har hundarna nått att bita i!

YorkWann

Trådstartare
:D

De har fått leta efter sin mat nu ikväll, eftersom de inte direkt blivit superaktiverade någon av dem idag.

Nåväl, det hela gick ju bra, tills katten kom på att detta var ju en ganska rolig lek, så hon har nu samlat ihopa en liten hög med hundmat till sig mitt på mattan här, och lagt sig. Och mina hundar har fått för sig att stirrar man riktigt länge kanske man kan få sig en smakbit av hennes läckerheter, än sålänge har deras strategi inte fungerat :D

De vågar liksom inte helt sonika gå fram och TA maten från henne, så de sitter båda snällt en meter ifrån och stirrar, och katten sover...

Fortsättning följer....

:D

Sv: NU har hundarna nått att bita i!

:rofl:

Haha, känner igen det där.

Ena katten sätter sig alltid och äter hundmaten när hunden ska ha. Han vågar då inte putta bort katten utan sitter och gnäller tills någon i familjen flyttar på katten.

En annan katt brukar ligga och sova i hundens ena säng. Då lägger han sig ist på golvet och tittar på henne utan att göra ngt.

Katter är tydligen livsfarliga djur:D

Ja katter är farliga! Katterna i stallet drar sig inte för att spöa upp hundarna. En dag hörde jag en massa gnällande, då hade nåns hund gått in där katterna var och fått stryk. Haha! Min hund håller sig borta därifrån efter att ha fått en klo i nosen en gång.

Ja katter är farliga! Katterna i stallet drar sig inte för att spöa upp hundarna. En dag hörde jag en massa gnällande, då hade nåns hund gått in där katterna var och fått stryk. Haha! Min hund håller sig borta därifrån efter att ha fått en klo i nosen en gång.

Min katt spöade upp min setter för att han reste sig för nära hennes sovplats en gång :crazy: Inte sådär en liten smäll, hon gick på bakbenen och typ "slap my bitch up" taktik :crazy:

De fick iaf maten till slut, efter hon noga hade nosat igenom allt, gnagt på tre bitar och sen kommit fram till att matte nog hade nått godare till henne :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste bara få skriva av mig om min helt överväldigande arbetsupplevelse med Frodo idag. För er som inte är bekanta med mig och mina...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Migo
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 232
Senast: cambodia
·
Hundträning 5 år gammal riesenschnauzer, levt med katter hela sitt liv. Visar en del tough love, gillar t ex att bära katten, och kan puffa lite...
2
Svar
33
· Visningar
8 500
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka