ika77
Trådstartare
..Jahopp!
Alltid är det nåt, som kärringen sa.
Nu är det såhär.
Jag har en valack och ett sto.
De har formligen ogillat varann från första stund. Tjureri och ständiga diskussioner om vem som minsann ska bestämma.
Tror bestämt att de är 11 år båda 2.
Men!
Idag när jag står och pratar i telefon och tittar ut på hästarna genom fönstret så ser jag hur valacken liksom "försöker få igång" stoet.
Hon verkar inte ha några större problem med detta utan buffar tillbaka på honom.
Jag:
Nu såg det nästan ut som att de skulle börja klia varandra på halsarna sådär som 2 riktiga kompisar kan göra..
Jag igen:
Fortsätter titta.
Då!
Helt plötsligt vänder valacken på sig och betäcker stoet..!!
Min min nu:
Jag fattade ingenting.
Och stoet, ha ha , jaa, hon bara står där och ser väääldigt bekväm ut med situationen.
Men alltså, hallåå!
Men ikväll när jag plockade in sexatleterna så var det andra ord i skällan på mitt kära sur-sto när valacken leddes förbi hennes box:
-RÖR INTE MIN MAT!!!
Och då kände jag igen henne.
Den där mördar-blicken och maten som yr som en blöt smet omkring henne när hon viftar till med huvudet.. haha
Då var min samma gamla Ellie tillbaka.
Jag tror de minsann har blivit galna lagom till jul!
Det blir kyskhetsbälte och och inga morötter i julklapp minsann.
Tokhästar!
Alltid är det nåt, som kärringen sa.
Nu är det såhär.
Jag har en valack och ett sto.
De har formligen ogillat varann från första stund. Tjureri och ständiga diskussioner om vem som minsann ska bestämma.
Tror bestämt att de är 11 år båda 2.
Men!
Idag när jag står och pratar i telefon och tittar ut på hästarna genom fönstret så ser jag hur valacken liksom "försöker få igång" stoet.
Hon verkar inte ha några större problem med detta utan buffar tillbaka på honom.
Jag:
Nu såg det nästan ut som att de skulle börja klia varandra på halsarna sådär som 2 riktiga kompisar kan göra..
Jag igen:
Fortsätter titta.
Då!
Helt plötsligt vänder valacken på sig och betäcker stoet..!!
Min min nu:
Jag fattade ingenting.
Och stoet, ha ha , jaa, hon bara står där och ser väääldigt bekväm ut med situationen.
Men alltså, hallåå!
Men ikväll när jag plockade in sexatleterna så var det andra ord i skällan på mitt kära sur-sto när valacken leddes förbi hennes box:
-RÖR INTE MIN MAT!!!
Och då kände jag igen henne.
Den där mördar-blicken och maten som yr som en blöt smet omkring henne när hon viftar till med huvudet.. haha
Då var min samma gamla Ellie tillbaka.
Jag tror de minsann har blivit galna lagom till jul!
Det blir kyskhetsbälte och och inga morötter i julklapp minsann.
Tokhästar!